Sunday, August 28, 2011

Krásné zlo - James Rebecca

Poprvé jsem si myslela, že to napsal nějaký James Rebecca a upřímě ho v duchu litovala, že chudák schytal takové jméno. Nicméně je to naopak - napsala to Rebecca James a to tak hrozné už není. Bylo to proto, že v naší zemi se musí i zahraničním spisovatelům dát koncovku -ová a já byla zmatená, že v tomto případě tomu tak není.

Bez mučení se přiznám, že mě knížka nalákala jen kvůli obalu. Naštěstí je stejný, jako originál. Je to první knížka téhle autorky a já nevím, nejsem si jistá, jestli se vůbec nepovedla. Zajímavé je, že kniha mě bavila do stránky číslo 195. Zvláštní, to se mi ještě nestalo.
Nicméně do té doby jsem to hltala jak vánoční pokrm, abych se dozvěděla, co se vlastně hlavní hrdince stalo.
Sedmnáctiletá Katherine se přestěhovala do nového města a školy s tajemstvím. Usmyslela si, že nikomu nepoví, co se stalo tu noc, že nechce zažívat ta bolestná trápení, co zažívala tou dobu, kdy její sestra byla zavražděna opravdu ošklivým způsobem. Až do té doby, než potkala Alici, blonďaté společenské a oblíbené stvoření, jež se jí do života vrhlo jako tornádo. Katherine to lichotilo, přátelily se několik měsíců, seznámila se s ,přítelem' Alice Robbiem a až po nějakém čase zjistila, že Alice není úplně v pořádku. Alice byla milá, ale dokázala být taková mrcha, až mi tím bolestně připomněla mojí základní školu.
Nicméně Katherine je celkem milá, ne moc zábavná, ale rozumná, odtažitá a až moc citlivá. Prožívala každou událost až moc osobně.
Alice je fakt svině, to se dalo poznat už jenom kvůli tomu, že byla šííííleně krásná a samozřejmě toho náležitě využívala.
Robbie je blbeček, kterej si nechává všechno líbit.

Příběh je maličko temný a mně bylo sestry Katherine fakt líto.
Dala bych knížce tak dvě hvězdičky z pěti. Přeci jen, nenadchla mě zas tak moc a já se nakonec nutila jí dočíst. Nicméně hezký odpočinkový zážitek, od kterého se ani nedá nic moc očekávat.
Jak vidíte, obálky jsou stejné, ale celkem pěkné.



No comments:

Post a Comment