Thursday, August 11, 2011

OOh, prázdniny

Brý den.
Dávám vědět, že žiji a přináším sebou pár poznatků, co jsem zaznamenala.

Tak za prvé, jsem měla možnost navštívit Sázava fest a i poté, co jsem mučila svá hýčkaná záda ve stanu bez karimatky (no jo, pražáka musíte upozornit, že karimatka tak trochu potřebná je), jsem naprosto nadšená.
Jela jsem tam z jediného prostého důvodu, jehož jméno Hurts. Nikdy jsem se o kapely nezajímala jako o členy, jejich jména, nazpaměť jejich datum narození, takže tohle info vám sebou nepřinesu, toho je plnej net, jako třeba blogísky o Tokio Hotel. Asi je to špatné, nicméně mě zajímá bezprostředně jen ta muzika. Je mi jedno, jestli ten hlavní zpěvák je krásnej a nemám potřebu si ho vylepovat nad postel a vzdychat o něm, jako o Billískovi. A musím říct, že ta muzika je skvělá. Na jejich konzertě absolutně splynete z davem těch, který taky poslouchají jen tu muziku, křičíte texty, klimbáte se v rytmu a jste šťastní. Nikdy jsem neuměla definovat štěstí - je to koncert Hurts.
Ne dobře, to trochu přeháním, stačilo říct, že jsem si to užila.

Další novinkou jsou fotky z Hunger games filmu. Tihle si svoje fanoušky udržují, posílají fotky a dráždí jejich nedočkavost. Musím říct, že to funguje.
První je Katniss. Musím uznat, že ten cop je hroznej, ale co. Každopádně představit si jí v roli Kat umím.
Peeta. Pořád si ho pamatuju z Upírova pomocníka, kde myslím hrál toho Leona.
Tady je Liam naprosto sexy a já proklínám Collinsovou, že Gale neni v knížce mnohem víc, nejlépe v každé scéně.
To byly ony. Taky bych chtěla upozornit na blížící se seriál. Jeho jméno je The Lying game a jestli ujíždíte na Pretty little liars, určitě budete ujíždět i na tomhle. Jedná se totiž o stejnou autorku.

Nicméně ještě jedna novinky - TADY naleznete první kapitolu Divergent, překládané knížky jedné holčiny. Podobá se to Hunger games, já jdu určitě na to. Tak čágo belo.

No comments:

Post a Comment