Sunday, August 28, 2011

Nový domácí mazlíček

Kdo mě zná, ví, že jsem odjakživa knihomol. Díky knihám, od kterých jsem se odmítala odtrhnout už téměř od té doby, co jsem začala být jakš takš gramotná, mám zkažené oči, poněvadž mě od nich nedostal ani fakt, že už je tma a já byla tak zabraná do děje, že nějaké rozsvicené lampičky nepřicházelo v úvahu.
Proto téměř nikoho nepřekvapilo, že jsem si pořídila domácího mazlíčka.

Většina horlivých čtenářů a čtenářek už ho mají a já vzhledem k mé pidlookosti, jsem si to musela pořídit taky. ČTEČKU! Ano, bylo to přemlouvání mé maminky, která neprůbojně tvrdila, že knížku si přece mohu půjčit v knihovně.
Naštěstí jí přesvědčil jeden fakt - Kindle 3 od Amazonu, byl vynalezen i s E-ink, jež nekazí oči. Po dvou týdnech používání jsem nadšená. Kdo se rozhoduje o téhle možnosti, radím, jděte do toho. Pro stručnost jsem zhodnotila, co je na čtečce od Kindle fajn a co je pěkná otrava.

Co je moc fajn a kvůli čemu jsem velmi nadšená. Což je u mě neobvyklé.
- Když je to vyplé, ukazuje vám to obrázky všemožných mrtvých spisovatelů, což je na jednu stranu trochu morbidní, ale alespoň si člověk připomene povinnou četbu, že ano.
- Je to mnohem lehčí než knížka, skladnější a menší. Pro kabelkové typy děvčet jako já, ideální optimální možnost.
- Pěkně se na Kindlu čte, už díky zmiňovanému E-inkoustu.
- Cena je přijatelná.
- Ovládání tak jednoduchý, že ho zvládla i moje šestiletá sestra. (to, že je geniálnější než já, raději zmiňovat nebudu :D)
- WIFI!!! Jo, sice je to černobílé, ale když chcete podvádět ve škole, na tý wikipedii si to přece jen najdete.
- Zabudované repráky, takže nějaká ta díza v tom přeci jen je. Jupí!
- Baterka vydrží sakra dlouho!

Co je prostě na prd.
- Naprd je to, že když už chcete vyrazit na nějaký ten fejsbuk, je to černobílé. Přitom ale s tím musíte počítat. Je to čtečka knih, ne tablet.
- Když to vyndáte v tramvaji, lidi kulej oči a o to víc vám čumí přes rameno.
- Knihy přidáváte jen v PDF nebo speciálních formátech. Moc mi to nevadí, ale to převádění je otrava.

Toť vše. Koukáte, co? To se u mě moc nevidí, že bych byla nekritická. Za ty peníze to prostě stojí a i když to má pár chybiček, za většinu Kindle ani moc nemůže. Doufám, že vám trochu pomůže názor obyčejného průměrného člověka.

1 comment:

  1. Závidím :D taky bych brala, ale bohužel musím si na ni našetřit sama a to mi ještě nějakou dobu potrvá :(
    Jinak máš moc hezký blog, hlavě to pozadí se mi moc líbí.
    Jestli chceš můžeš mrknout taky na můj:
    http://www.books-of-my-life.blogspot.com/

    ReplyDelete