Monday, February 28, 2011

Books in my thoughts (2)

 
 
 
 
 
1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Slyšela jsem na ní spoustu dobrých ohlasů.
2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Úžasný Po.
3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Bojovat
4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěl/a být.
Samozřejmě by se mi líbilo mít schopnost, mít navrch nad někým jiným - ale žít v době mečů a koní to asi ne. Zřejmě to mělo něco do sebe, ale já jsem pohodlný člověk. S Katsou bych se ztotožnila, byla hodná, měla svědomí a byla chytrá a rozhodně bych chtěla umět bojovat jako ona.
5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivim.
Katsa si postupně uvědomovala, že není taková zrůda, za kterou se ona i ostatní považovala. Měla své přátelé a ti jí byli věrní.
6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Nejlepší bylo napětí mezi Katsou a Po, ale to zcela pominulo po scéně, kdy spolu měli svou chvilku.

No comments:

Post a Comment