Tuesday, February 8, 2011

Huráá, prázdniny!

Trochu opožděně, že, když už je mám od čtvrtka.
Jenže dnes jsem poprvé doma i přes noc, předtím jsem si užívala party (teda, pokud se počítá pití coly a udržování mých kamarádů ve bdělém stavu) a mám čas něco napsat.
Před chvílí jsem otevřela ebook od Stacey Kade - Ghost and the Ghoth a sjela pohledem pár stránek. Jó, to by šlo.
Také čekám, až se stáhne 16. díl Pretty little liars a docela mě zajímá, jaká bude kniha ,Roztomilé malé lhářky', které původně mají vyjít 16.3.2011. Už jsem si všechny prostě musela stáhnout, jelikož jsem prostě úchyl na vztah studentka/učitel (cituji mou mámu: "No jo, to je ten otcovský syndrom", takže ti děkuju, mami :D), akorát mě moc nebavily. Tak je to vždycky - když první vidíte film - knížka vám nic neříká a naopak.
Takže, čágo belo, já si jdu užívat nerušeného klidu.

No comments:

Post a Comment