Saturday, February 5, 2011

Catching fire

 Celé dny nemám čas, učím se hrát na piano (ano, velmi chytré, že jsem absolutní samouk a vystačím si s youtube tutoriály), začaly prázdniny, takže furt někde lítám a jaksi to byl asi blbej čas na zakládání blogu. Ale to nevadí... snad :)

Začala jsem před chvílí číst Hunger games - Catching fire v angličtině (zase po dlouhé době si to procvičím) a jsem už na nějaké 110 stránce, protože je to ták napínavé :)
Tak mi držte palce, abych to přelouskala.
Doma mám česky Proroctví sester a Modrý měsíc, tak uvidím :) Možná si stáhnu Crescendo a přelouskám to taky v angličtině. Zatím, co jsem koukala, si jí všichni docela chválili, že ano, tak proč ne? Důležité je, jestli bude čas.
To je hrozné, jak to letí!

Jinak si ani vlastně nejsem jistá, jestli fandím dvojici Gale a Katniss nebo Peeta a Katniss. Ach jo, to je dilema! :)

No comments:

Post a Comment