Thursday, May 7, 2015

Animežrout - alá mé smělé doporučení číslo 1

Věřím, že ne všichni mají anime rádi. Setkala jsem se s předsudky, kdy si mě lidé dobírali, protože trpěli představou, že anime je buď hentai nebo pokemoni. Nicméně kdo by se nerad podíval na příběhy, které jsou mnohdy tak originální a mohli je vytvořit jen japonci? Pokud jste tedy anime amatéři jako já - což znamená, že na anime nekoukáte od rána do večera, zas tak moc se v tom nevyznáte, ale nevadí vám se podívat na dvě tři epizody, určitě si budeme rozumět. Nicméně mi nejde se nepodělit o těchto pár anime, které jsem stihla zhltnout za posledních pár dní.

Akatsuki no yona
z ČSFD: Princezna Yona, dědička královského trůnu, žije klidným životem na hradě až do svých 16. narozenin. V den narozenin její láska z dětství zavraždí krále a převezme se svými lidmi trůn. Yona je naštěstí zachráněna svým osobním strážcem Son Haku a utečou spolu. Aby zachránila království, musí podle věštce najít potomky draků, kteří jí pomohou získat zpátky královský trůn.

Meče, tréninky, rozmazlená princezna pomalu se měnící na dívku, která je silná a chce poznat a pomoci svému království. Jestli vás dokáže uchvátit příběh o silných ženách, oddanosti a jen naznačené lásky, tak je tohle anime přesně pro vás.

Kamisama Hajimemashita 
z ČSFD: Nanami je obyčajné stredoškolské dievča, no potom, čo jej otec nečakane odíde a nechá jej na krku svoje dlhy, ostáva odrazu bez strechy nad hlavou. V parku stretáva neznámeho muža menom Mikage, ktorý má veľký strach zo psov. Nanami ho „zachráni“ od psa, ktorý na neho štekal, a rozpovie mu svoj príbeh. Mikage jej následne dá svoj dom ako vďaku za záchranu a Nanami prijíma ponuku len preto, lebo nemá kam ísť. Podľa mapy, nakreslenej Mikagem, príde až ku starej zanedbanej svätyni.

Toto anime je trochu naivní, středoškolské, ale já se u něj i tak pobavila. Už zezačátku vás upozorní, že se jedná hlavně o romantickou komedii.


Akame ga kill!
z ČSFD: Mladý bojovník Tacumi se vydává spolu s dvěma přáteli do hlavního města císařství, aby získali peníze pro svou chudou vesnici. Cestou však Tacumi narazí na členy nechvalně proslulé odbojové skupiny zabijáků s názvem Night Raid, kteří jej přesvědčí o prohnilosti hlavního města a aristokracie. Tacumi se tak rozhodne přehodnotit své původní záměry.

Anime o boji o svobodu, které vás donutí zamilovat si postavy a vzápětí vám je sebere. Nikdy nevíte, který hrdina se dožije dalšího dne. Můj absolutní top. 




Shokugeki no Soma
z ČSFD: Snem Yukihiry Soumy je stát profesionálním šéfkuchařem, překonat svého otce a vařit v rodinné restauraci. Ale Yukihira se jednoho dne dozví, že jeho otec zavírá restauraci a odjíždí vařit do Evropy. Ještě než jeho otec odjede, vyzve svého syna aby dodělal elitní kulinářskou školu, kde pouze 10% studentů odmaturuje.

Nikdy bych neřekla, že se na něco podobného podívám. Sama si sotva uvařím špagety a i přesto mě to hodně překvapilo. Tohle anime je neuvěřitelně úchylné, ale se skvělými postavami a musím přiznat, že jsem se i hodně zasmála.

Za mě je to všechno. Pokud mi někdo něco doporučí, tak prosím do komentářů, budu jen ráda! :-)

Krásný den!







No comments:

Post a Comment