Sunday, May 10, 2015

Shadowhunters seriál

Jak už možná víte, série The mortal instrument už dávno dostala film. Filmu se nevedlo tak, jak by se očekávalo, a tak se rozhodlo, že druhý díl točit nebudou. Místo toho si ABC Family odkoupilo práva a naplánovali seriál. 



Další informace o vybraných hercích po rozkliknutí článku



Já jsem toho názoru, že je to dobře. Film jsem nesnášela. Viděla jsem ho jednou a už to nikdy nechci opakovat. Zbožňuju Lily Collins, nicméně tahle role jí nesedla. Ostatní postavy nebyly tak hrozné, ale nedostaly tolik prostoru, kolik by si zasloužily. A tak ze zprávy, že bude seriál, jsem nadšená. 

ABC Family si objednalo rovnou 13 epizod. Což znamená, že dostaneme 13 epizod, aniž bychom se museli obávat, že pilot nebude dobrý a televize ho odmítne. Začínat natáčet se má už teď v květnu v Torontu a vysílat seriál někdy na začátku roku 2016.

Hodně lidí se bálo a odmítalo nové herce. Hodně fanoušků si nedokázalo představit, že by jejich originální herce měli nahradit nějací jiní. Ale myslím, že se spoustě ulevilo, když začali oznamovat, kdo bude hrát jejich oblíbené postavy.

Oznámeni zatím byli:


Jace – Dominic Sherwood

Clary - Katherine McNamara

Isabelle - Emeraude Toubia

Simon - Alberto Rosende

Alec - Matthew Daddario

Luke - Isaiah Mustafa

Co říkáte? Dejte vědět do komentářů, jestli jste si postavy představovali jinak nebo jestli jste tak příjemně překvapení jako já! Já zbožňuju Dominica Sherwooda z Vampire academy, takže já si rozhodně nestěžuju :-)

1 comment:

  1. Z nových postav jsem z počátku příliš nadšená nebyla, ale jak se říká, člověk si zvykne na všechno a když jsem viděla jejich společné fotky a videa, zamilovala jsem si je - téměř vcšechny! Jediný, kdo mi opravdu nesedí je Luke :D Stále v něm vidím tu reklamu, jak sedí na koni a zkrátka... v knizce jsem si ho představovala jinak. Ale "nový" výběr mě rozhodně potěšil u Aleca a Magnuse! :3

    ReplyDelete