Thursday, March 3, 2011

Zbytečnosti

Tak si tu ležím zachumlaná v peřinách, se zvrklým (píše se to tak?) kotníkem a říkám si, že mám krizi. Nemám žádnou knížku, ani e-book a youtube videa se mi podivně zabarvila do červena. Proč? To je ve hvězdách a na netu jsem nikde nenašla, kde by se to dalo spravit. Nevíte?

Každopádně jediné, co mě teď baví, je asi Cody ze seriálu Step by Step, to je takovej divoch.
Anglické ebooky bohužel číst nemůžu, na to mě mooc bolí kotník. Písničky mě rozčilují. Takže mám vážně krizi. Nudím se a jediné, co teď dělám, je zařizování si svého studia v roce 2012/2013 v Americe. Naštěstí už to mám jisté, otec se zapřísahal, že mi to zaplatí.
Momentálně si stahuju Hachiko, je to japonský příběh o věrnosti psa. Asi u toho budu brečet krokodýlí slzy.
Jestli ovšem nemáte co dělat, jako já, můžete zabrouzdat SEM. Je to prolog k mé nové povídce. Pořádně jí zkritizujte, určitě si to zaslouží :)

A zda-li se najde nějaká dobrá duše, která mi poradí, proč má nekoukatelné a červené youtube, věnuji mu milióny... slovíček díků :)

No comments:

Post a Comment